Bobblehead Bunny

Brandalarm o kaninlucka

Hej, ganska länge sen jag bloggade men nu bloggar jag äntligen igen! Det som har hänt idag är väl typ att jag vaknade åt frukost gick ut till kaninerna. Men när jag var ute vid kaninernas bur för att gosa lite med kaninerna så smäller takluckan igen rätt på min arm. Det gjorde skita ont, men men. Pappa får kolla på det där!! 

Nu över till brandalarmet:
Pappa glömde en kastrull på spisen. Mamma o jag sitter i mitt rum för att bestämma om jag ska klippa mig idag eller i morgon. Men vi ska kolla om det finns tid idag om det inte gör det så får det bli i morgon förmiddag. Men i alla fall så satt jag och mamma och planerade det sedan hör vi ett pipande ljud. Jätte högt lät det och vi har ju brandlarm både uppe och nere så det lät otroligt högt. Men japp, sedan gick mamma ner för att kolla vad som hade hänt och då sa pappa bara jag glömde kastrullen på plattan. Haha! Men som tur var så började det i alla fall inte brinna. 

Oj, långt inlägg... Hoppas ni orkar läsa allt.
 
Åh, så en lite najslig bild. Haha!
Ska nog klippa mig idag som det står högre upp i inlägget. Eller jag ska inte klippa mig, en frisör ska klippa mitt hår, haaha! 
Jag har ganska dålig humor men men, det går väl i arv. Okej det där var ju taskigt, men min pappa eller min mamma har inte så bra humor... 

Själv skrattar jag åt mina egna skämt. Okej, nu glömde jag vad jag skulle säga men i alla fall så är Olivia hos sin mormor och morfar idag hela dagen. Därför vet jag inte om hon kommer blogga, men ni kanske kan envisas med att läsa mina inlägg, mohahaha! :D:D:D 
Kommentarer
Postat av: Lina Lundberg

Allt bra? :)

Svar: Ja, hur är det själv? :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-23 @ 18:09:20
URL: http://linalundberg.blogg.se
Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

sv; jaha vad kul! ja jag gillar henne för hon gillar justin haha ;)

Svar: Haha okej :) Jag tycker inte om Justin så mycket, men men... Man är ju så man är :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-23 @ 19:17:10
URL: http://fridallindberg.blogg.se
Postat av: Maria

vilken snygg bild! :)
Trevlig blogg förövrigt. kolla gärna in min också och lämna en kommentar!

2012-07-24 @ 13:57:21
URL: http://mariaee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0