Bobblehead Bunny

Bara för att jag är hos mina kusiner!

-Tidsinställt inlägg-

Jag gör detta för att jag och Olivia tog en otroligt rolig bild igår och så kommer inte bloggen att uppdateras av mig innan klockan typ 7-8 idag. Därför gjorde jag ett tidsinställt inlägg! Haha :D Jag vet inte om Olivia kommer att blogga idag eftersom att hon har släktkalas just nu. Hon har ju fyllt år för inte så länge sen, så jag vet inte om hon kommer göra ett inlägg idag. Men det får vi hoppas!
 
Här kommer den roliga bilden:
Kaninernas favorit tunnel som hatt på Olivia, vad tycks? ♥♥
Kommentarer
Postat av: felicia

tack! Hade det otroligt kul:D
Haha nice bild:)

Svar: Vad bra att du hade det roligt :DHahah, visst är den? ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-29 @ 19:01:08
URL: http://fisse.blogg.se
Postat av: HANNAH

Sv; tack så mycket! :) jätte fräckt hur ni gjort med eran/ din design också ;)

Svar: Inga problem. Tack så mycket :D
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-07-29 @ 19:38:38
URL: http://radtke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0