Bobblehead Bunny

Nyvaken =3

Tjena mors! <3
Just nu sitter jag i mitt rum och är inne på datorn.
Olivia är på gympa just nu har jag för mig :D
Hon brukar vara det på lörddags morgona :)
Igår hade vi jätte roligt asså på festen :D
Vi åt först mat, det blev Hasselback Potatis, fläskfilé med beanäsås (stavnng)!
Mums!
Till fika blev det kladdkaka med glass grädde och hallon :D
Det var jätte gott!
Vi kollade även på en film som heter Röd luvan, fast på engelska och den var jätte bra :)
Den filmen handldar om typ en varulv :D
Vi körde även en lek som heter Zombien :D
Aja, snart är det väl frukost här hemma :3
Här kommer en bild på mig:
Hejdå!
Skriver mer sen! Puss! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0