Bobblehead Bunny

Härlig dag idag :D

Dagen startar med kall och frusen morgon :) Som vanligt dårå. Jag går ner och äter frukost och sen en dag i skolan. På bild lektionen fick jag och en annan snygging gå iväg och bråka i studion. Det vart en reklam till där :) Vi skulle bråka i baksätet på en bil för att göra en bilreklam :) Så hör ni en reklam (på radion) med två tjejer som bråkar i bilsätet så är det jag och min kompis :) Vet inte riktigt vad bilmärket heter med något på B... och nästan helt säker på att det inte är BMW.... Men iallafall :)
Nu sitter jag och kollar på Familjen annorlunda på datorn :D♥♥
Puss♥♥
Kommentarer
Postat av: Maja

Vilket häftigt ljus du fick på bilden Olivia :)

2012-01-31 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0