Bobblehead Bunny

Akuten :(

Hejsan ;)
Nu har jag precis kommit hem från akuten och har fortfarande ont i magen.
Igår kväll fick jag bomb ont i min mage och vi fick åka in till Akuten. Vi åkte dit klockan sju och fick inte någon hjälp förrän klockan elva. Då så fick jag ta prover och somnade senare... Då fick jag också reda på att jag var tvungen att stanna kvar (sova) där under natten för observation. Och då skulle jag även upp till Barnakuten. Då fick jag även dropp med vätska som kroppen behöver för jag fick inte äta eller dricka något. Det gjorde jätte ont i hande men aja.... Den skulle jag sova med. Jag gick och la men klockan typ tre på natten och så skulle en sköterska komma och ta nya prover klockan sex. Då tog hon proven ur dropp slangen. Proverna såg bra ut och vi vet fortfarande inte vad det är som gör att jag få sådana attacker :) Nu vet ni också varför jag inte har skrivit på länge :)
Pussar
Detta är jag ;D
Kommentarer
Postat av: Ella

hej! hoppas du mår bättre. saknar dig, puss.

2012-01-23 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0