Bobblehead Bunny

Hemkunskap på Emelies födelsedag! <3

Tjenare bloggen :)
Idag är det Emelies födelsedag och just nu har vi hemkunskap.
Än så länge så har vi haft engelska och hemkunskap, på båda lektionerna så har vi sjungt för Emelie :)
Haha! <3
Men i alla fall så sitter vi i ett litet rum i hemkunskapssalen. Vi får vara inne på fb och allt eftersom att vi är klara med vårat arbete. Men nu till en annan sak. Klara min syster ska få tandställning nästa vecka på fredag. Och nu till en annan sak. I onsdags så var min skola i en skidbacke och åkte skidor. Jag hade lärt mig åka skidor dagen innan men ändå gick det bra :D Haha! <3
Idag ska jag vara med Olivia. Och efter det så ska jag vara på Emelies party! Hon blir ju alltså 13 år gammal! :) Min lilla tonåring (stav.) :) Som sagt så sitter jag, Hanna, Emelie och Roosa i ett litet rum i hemkunskapssalen!
Här kommer bilder!
Ses säkert senare idag!
Pöösss!<3
Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0