Bobblehead Bunny

Mat

-Tidsinställt inlägg-

Jag tror att vi ska äta lunch ungefär direkt när vi kommer till stugan. Så det blir väl ungefär nu. Haha. Men jag vet inte rikigt vad vi ska äta. Pappa sa något om fisk men jag vet inte, lyssnade inte så bra just då... Men jag får hoppas att det blir gott i alla fall. I kväll blir det i alla fall grillad fläskfilé med något till, mums! :)
Arkivbild. Sötaste katten ever! Han följde efter mig, Vilma och Emelie när vi skulle gå till busshållsplatsen i torsdags :) ♥♥ Love u Klony! :)
Kommentarer
Postat av: love skullcandy ♥

aww va söt kissekatt :')

Svar: Tack ♥
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-08-03 @ 13:18:50
URL: http://skullcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0