Bobblehead Bunny

Ingen film...

Hej! Idag var det ju meningen att vi skulle spela in en film. Men det blev inte så för att Mathilda kunde inte. Hon skulle vara med i den filmen :) Men jag och Olivia har haft det skita kul ändå! Och en till sak, Olivia blev väldigt blöt idag. Haha! Hennes lillebror var med några vänner och dem körde vattenkrig och Olivia... Ja, hon blev lite blöt. Eller inte bara lite utan hon blev BLÖT! Vi har även hållit på med våra kaniner också. Och det var jätte roligt! Vi hade verkligen det bäst. Vi tänkte sova också men det blev inte av för det gick inte hos någon av oss...

Men just nu kollar jag på tv och pratar med Olivia! Vi ska prata ända tills 10 eller halv 11. Det beror på när Olivia ska gå och lägga sig. Men i alla fall så ska jag läsa lite idag och så ska jag stretcha och göra situps o så. Kram :)
En bild på en geting uppe i stugan när farmor var med dit :)
//Maja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0