Bobblehead Bunny

Hemma!

Hej! Nu är jag äntligen hemma! Eller jag har varit hemma väldigt länge nu. Jag, Klara och Olivia har varit på Djur Magazinet och köpt en gunga till kaninerna och Tiny använder faktiskt gungan lite. Men det är bara om gungan är på marken. Så det blir som ett litet krypin :D Och sedan så har vi gjort om min gamla lektuga till en kaninstuga där kaninerna bor. Dem kan vara både uppe och nere i buren nu så dem är jätte glada att dem kan vara där nere :D 

Just nu så har jag ansiktsmasken på mig. Haha! Jag och Olivia tänkte ha dem tillsammans men det gick inte för att det tog för lång tid att bygga upp buren igen innuti kaninstugan. Haha! Jag och Klara kanske inte är så bra på att bygga upp grejer :P Vi blandade ihop vilka skruvar vi skulle ha och sedan så fick vi inte fast taket! 

Men just nu kollar jag på tv och ska snart gå och tvätta bort ansiktsmasken. Klara ska tvätta bort sin ansiktsmask nu så jag ska väl också gå och göra det. Eller jag ska göra det efter henne :D
Kram!
Bild på Klara. Det är ansiktsmasken hon tvättar bort nu. Jag har en lika dan men jag orkar inte ta en bild, haha! :)
Hejdå!
Det står såhär: Arkivet är temporärt inaktiverat.

Pga databas underhåll är arkivet inte tillgängligt just nu.
Det återkommer så fort som möjligt.

Så jag kan tyvärr inte lägga in min lilla namn bild. Men jag gör såhär istället:

//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0