Bobblehead Bunny

Godnatt

Nu ska jag sova. Olivia har redan gott o lagt sig. Klara och jag har varit ute och gett kaninerna mat och vatten. Och dem är lite lustiga för att vi köpte en till liten vattenflaska till hamstrar som rymmer 120 ml med vatten och dem dricker typ bara från den och inte från den som rymmer 600 ml vatten. Haha! Det är lite lustigt tycker jag.

Men nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag stretcha och göra situps o så och efter det så ska jag läsa. Och efter det ska jag sova! :) Godnatt! :D
En underbar gullig bild på en gullig kanin som kommer ut ur ett litet rör :) Söt va? :D
Kramisar o godnatt!
//Maja
Kommentarer
Postat av: myrins - fotoblogg

så sööt :)

Svar: haha jaa :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-08-13 @ 00:15:32
URL: http://myrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0