Bobblehead Bunny

Godmorgon :)

Idag vaknade jag av att pappa kom in i mitt rum och sa: "Du fick plats". Eller något sådant sa han i alla fall. Det är en dans grej han pratade om då :) 

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att äta frukost och tagit in kaninerna. Humlan låg o sov i min säng och Tinycee var så korkad och kissade på mitt täcke. Dumma kanin! Men han är söt! :) 


Idag kommer det att vara tidsinställda inlägg eftersom att jag ska vara med Vilma och Emelie. Och så kommer det att vara tidsinställda inlägg på tordag, fredag och lördag. Förhoppningsvis så hinner jag blogga någon gång idag och på tordag :) 
Här kommer 2 bilder på Humlan:
Sötaste! :)
Kommentarer
Postat av: emma ♥

sv: ja :)
allt bra idag? :)

Svar: :DJa, hur är det själv? :)
Maja o Olivia Lundström o Kungsman

2012-08-08 @ 11:20:42
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0