Bobblehead Bunny

Dagen

Idag har jag varit på stan med Olivia. Vi har shoppat saker till skolan. Eller jag shoppade saker till skolan. Olivia shoppade också lite men inte lika mycket som jag. Hon har redan shoppat till skolan innan! Oj, det blev mycket shoppat. Men i alla fall så kommer jag nog göra en video i mogon på vad jag har köpt eller så lägger jag upp bilder :D Vi får se hur det blir. 

Idag har jag även rensat ogräs ur våra buskar, eller vad man ska kalla det för. Jag får 100 kronor för att göra det. I morgon ska jag nog ränsa en till men för den får jag bara 50 kronor. Men om jag ränsar alla våra buskar får jag typ 350 kronor. Så jag ska försöka att göra det :D Kram! ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0