Bobblehead Bunny

Internet problem...

Ja, hemma hos mig har vi internet problem... Det är därför jag har inte kan blogga så mycket. Och så var det för att jag var på fest igår hos Alina. Eller i en lokal igentligen :D Idag ska jag sova hos Klara (syrran alltså). Haha, vi kommer parta loss med chips och massa läsk, haha nejdå vi ska dricka vatten o sova ut för i morgon blir det släktkalas eller vad man ska kalla det. Släkten kommer hit o firar mig :P Aja här kommer lite weard (stav.) bilder.
Vi ses väl troligtvis i morgon. Då är det bara en dag kvar till min födelsedag :D Aja, vi får se eftersom att vi kanske har internet problem då också. Alltså det stängs av efter några minuter... Men aja nu ska Klara ha den här datorn :P Pöössss! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0