Bobblehead Bunny

Igår fest!

Japp igår var det fest hemma hos mig :D 14 stycken vad bjudna (då räknar jag med Klara (syrran).) Haha, inomparantes inomparantes :D Aja, men jag fick massor av saker och väldigt många saker som jag har väldigt mycket nytta av :P Men vi kollade på film också, men det var 4 stycken som fegade ur (Emelie F, Linnea, Mathilda och Vilma). Haha, men man ska ju inte bli tvingad att kolla på något man inte vill kolla på. Men här kommer bilder på allt jag fick.
Jag fick den här filten at Linnea.
Detta fick jag av Emelie F.
Det här fick jag av Vilma.
Det här fick jag av Sofia.
Detta fick jag av Olivia.
Det här fick jag av Hanna, jag fick även Polly men jag har ätit upp dem ;/
Detta fick jag av Nathalie, förlåt om jag har glömt något. För jag har glömt lite grann vad jag fick av alla :P
Detta fick jag av Emelie Ö. En än gång förlåt om jag har glömt något :P
Den näst lilla och den minsta fick jag av Roosa, tror jag :P Förlåt men jag kommer inte ihåg vem jag fick den stora av.
Daimen fick jag av Nadia. Resten kommer jag inte ihåg.
Jag tror att jag fick detta av Elin. Men jag vet inte om jag fick halsbandet av Elin.
Det här kortet fick jag av Hanna.
Hoppas att jag inte har glömt någon/något nu :P
Kommentarer
Postat av: Hanna

maja den där stora body buttern fick du av mig XD

2012-04-15 @ 00:20:15
Postat av: Maja

Jag trodde att det var den gröna?

2012-04-15 @ 08:13:59
URL: http://danceisourlife.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha det var halsbandet och chokladen du fick av mej

present kortet på gina fick du av nadde ;)

2012-04-15 @ 13:41:11
Postat av: Nadia

Jepp, det var jag som gav daimen och presentkortet men förlåt om daimen inte blev inslagen. Mamma tyckte att det skulle se fult ut men det är ju bara att lägga det in en kartong :). Hennes fel!

2012-04-15 @ 16:54:04
Postat av: Maja

Jag säger ju att jag har dåligt minne, hehe :) Men aja, huvudsaken är ju att jag fick saker o att alla kunde komma :P Haha, nejdå. Men... :D

2012-04-15 @ 18:00:42
URL: http://danceisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0